Thursday, July 8, 2010

Mijn fruitbomen in Cessenon 10

Voor ik verder ga met het wel en wee met de eerdergenoemde fruitbomen, even aandacht voor het drietal dat dit jaar géén vruchten zal dragen. De meest rechtse foto is de armzalige mirabel. Heel jong, maar toch al enkele smakelijke vruchten het vorig jaar en het jaar daarvóór. Maar dit jaar is hij geveld door een luis die bijna de hele tuin heeft aangetast. De twee foto's links zijn van mijn Reine Claude, ook heel jong en ook fors aangetast door diezelfde luis. De derde foto is mijn nieuwe abrikoos. Die is het vorig jaar geplant, en heeft de luis glansrijk weerstaan. Maar hoe de Reine Claude en de abrikoos smaken weet ik nog niet. Het volgend jaar misschien.
de-vruchtloze_650
Alle fotos van deze blog: http://www.flickr.com/photos/weltbummler/sets/72157624032647511/

No comments: