Monday, December 13, 2010

Mijn tijdelijk verblijf

los-tres-faros-ALLEDRIE-650-RIOT
Met mijn snel afnemende mobiliteit heb ik nieuw onderdak gevonden bij mijn buurvrouw-vriendin Margarita, de vuurtorenwachtster van het eiland. Het lijkt allemaal tijdelijk te zijn. Met twee krukken verplaats ik mij met moeite. De geschiedenis schrijf ik wel in een extra reisbrief de komende dagen. Hier in huis zijn geen trappen of andere obstakels, en ik kan mij onder het bewakend oog van Margarita voortbewegen. En vergeet niet de attentie en de liefde die ik geniet. De foto's geven de situatie. Helemaal aan de zeekant zie je de resten van de vuurtoren uit de tijd van
Columbus. Dat het huis dat daarvoor diende vanaf einde 19e eeuw tot 1976. Daar woon ik nu. Meer landinwaarts staat de huidige vuurtoren. Het huis in ongeveer twintig bij twintig meter, met in het midden een patio van vijf bij tien.
los-tres-faros-WONING-650-RIOT
RIMG0584-los tres faros-650-RIOT
Alle foto's van deze blog: http://www.flickr.com/photos/weltbummler/sets/72157624032647511/

No comments: